Jdi na obsah Jdi na menu
 


Motor
Motor ležatý dvoudobý jednoválec
Chlazení vzduchem
Vrtání Ø 38 mm
Zdvih 44 mm
Zdvihový objem 49,8 cm 3
Kompresní poměr 9,2 : 1
Největší výkon 3,5 k (2,6 kW)/6500 ot/min.
Rozvod pístem
Mazání směs 30 : 1
Karburátor Jikov 2917 PSb (hl. tryska 68, tryska volnoběhu 38)
Zapalování setrvačníkový magnet PAL
Světelný výkon zapalování 20 W (od roku 1975 30W)
Zapalovací cívka 8 V
Zapalovací svíčka PAL 14–8R
Předstih zážehu 1,2 – 1,5
Vzdálenost kontaktů přerušovače 0,4 mm

Převodové ústrojí

 

Převodovka třístupňová
Spojka dvoulamelová v olejové lázni
Primární převod – poměr 2,43 : 1 (14/34 zubů)
Primární převod – řetěz válečkový řetěz (ČZ – Favorit 3/8" x 3/8" – 44 článků)
Sekundární převod – poměr 4,58:1 (12/55), nebo 4,23:1 (13/55)
Sekundární převod – řetěz válečkový řetěz (12,7×5,2 – 109+1 článek)

Poměr převodů:

 

1. převod 1 : 2,94 (24/14×24/14)
2. převod 1 : 1,716 (24/14×18/20)
3. převod 1 : 1 přímý záběr

Celkové převody: I. (sek. kolečko 13 zubů)

 

1. převod 1 : 27,72
2. převod 1 : 15,18
3. převod 1 : 10,27

Celkové převody: II. (sek. kolečko 12 zubů)

 

1. převod 1 : 30,03
2. převod 1 : 16,44
3. převod 1 : 11,13

Podvozek

 

Řazení nožní pákou na levé straně
Rám svařovaný z ocelových trubek čtvercového profilu
Přední vidlice teleskopická bez tlumení, zdvih propružení 90 mm
Zadní vidlice kyvná vidlice, odpružení dvěma samostatnými pružícími jednotkami s kapalinovými tlumiči, zdvih propružení 85 mm
Brzda vpředu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Brzda vzadu celonábojová bubnová, Ø 125/20 mm
Objem palivové nádrže 8l (rezerva 0,75l)
Spotřeba oleje 1 : 25
Přední kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" – 1,5 A X 2
Zadní kolo drátové na ocelovém ráfku, 16" – 1,5 A X 2
Pneumatika přední 2,50×16"
Pneumatika zadní 2,75×16"

Rozměry a hmotnosti

 

Rozvor 1165 mm
Celková šířka 600 mm
Maximální výška 930 mm
Celková délka 1780 mm
Světlost 120 mm
Hmotnost 65 kg (bez paliva)
Užitečná hmotnost 160 kg

Výkony

 

Největší rychlost 60 km/h
Největší stoupavost 25 %
Průměrná spotřeba paliva 3,3l/100 km
3,2l/100 km při plném zatížení

Výroba

 

Výroba: 1969 – 1982
 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

wwwwww

(wwwwww, 1. 10. 2010 21:15)

hezky skopirovany =)